Professionelt
SEO firma der arbejder med:
Søgeordsanalyse
Det strategiske forarbejde der viser dig hvor du starter en målrettet SEO-indsats.
Teknisk SEO optimering
Vi arbejder med teknisk onsite SEO.
Linkbuilding
Vores linkbuilding indsats består af 3 faser: Analyse, eksekvering og opfølgning.
Marketingfirma med speciale i SEO

Forøg organisk trafik med et SEO firma.
SEO er vigtigt da trafik er lig med meromsætning.

SEO Services
Boost organisk trafik på jeres websites
SEO Analyse
Vores evner, jeres vækst
SEO analyse giver det fulde overblik

Ved at udarbejde en fyldestgørende SEO analyse, får du et bedre udgangspunkt, for at skabe mere af den trafik der giver leads.

Organisk trafik
+0%
Forbedret konvertering
+0%
Webshop hastighed
+0%
længere besøgstid
+0%
Slider

Søgemaskineoptimering udført af et professionelt SEO-bureau

SEO giver bedre resultater end mange andre digitale tiltag.

W360 er ikke et typisk SEO-bureau. Vi sælger ikke en standard SEO-løsning - vi rådgiver proaktivt og tager ansvar for vores kunders placeringer på Google. Vi har en tæt dialog med vores kunder, og er gode til at dække vores kunders behov.

SEO-bureau fra Valby, der arbejder med
resultatorienteret søgemaskineoptimering

Vores erfaring er, at SEO-arbejdet giver flere konverteringer end andre digitale tiltag som f.eks. SoMe og Adwords. Dette skal ses over en længere periode, og derfor anbefaler vi ikke alle vores kunder SEO til at starte med.

SEO er en fremragende salgskanal på mellemlangt sigt. Men med mindre din virksomhed er lokalt forankret eller er i en nichebranche, så kræver det ofte en del ressourcer og tålmodighed at starte op på. SEO er ikke et quickfix, som giver hurtige resultater som f.eks. Adwords. SEO kræver en veltilrettelagt strategi, gennemført eksekvering og tålmodighed.

Resultaterne af en veludført SEO-strategi kan altid ses direkte på bundlinjen.

Processen mod SEO-succes

Image

Den første kontakt med et SEO-bureau, hvis man ikke kender dem i forvejen eller har fået dem anbefalet, kan være lidt upersonlig. For os er SEO en investering, der baserer sig på tillid. Vi inviterer derfor altid til et møde, hvor vi kan fastlægge jeres udgangspunkt mht. til SEO, og hvad jeres ønskede mål er fremover. På den måde fastlægger vi en baseline, hvorpå I kan se hvilken indvirkning jeres SEO-investering har på jeres resultater.

På den måde kan vi bedst vurdere, hvilken SEO-løsning der passer til jeres virksomhed.

Næste trin er, at vi analyserer jeres branche, behov og vigtigste salgsparametre for at fastlægge den primære målgruppe. Med den kan vi starte det egentlige SEO-arbejde.

De 4 SEO-discipliner

For at komme rigtigt i mål med enhver SEO-indsats, er der fire områder, der skal analyseres og optimeres. De fire arbejdsområder skaber tilsammen den søgemaskineoptimering, der skal til for kunne flytte din hjemmesides placering i søgemaskinerne.

Herunder gennemgår vi de fire områder for at give dig et indblik i vores SEO-arbejde.

Søgeordsanalyse:
Hvad leder dine kunder efter?

Søgeordsanalysen er fundamentet for den videre søgeoptimering af din hjemmeside. Det er her, vi skal identificere de søgeord, der er mest relevante for dine kunder og din forretning.

Her er det paradoksalt nok ikke altid de ord og sætninger, der bibringer mest organisk trafik til din side, der er de mest relevante. Ofte er er det søgeord,som har et mere målrettet fokus, der performer bedst i forhold til konvertering, som man ofte ser det med Google Adwords. Der skal være overensstemmelse mellem det, som dine kunder søger efter, og indholdet på den side, de lander på. Ellers risikerer man, at SEO-indsatsen er spildt.

Uden en grundig analyse risikerer man at skyde med spredehagl, og dermed bliver den planlagte SEO-strategi mangelfuld og uden overblik over indsatsen.

Derfor starter enhver rejse med os som SEO-bureau altid med en meget grundig søgeordsanalyse for at sikre, at du kommer godt i mål med SEO-indsatsen.

Image
Image

SEO-konkurrentanalyse

Vi foretager en konkurrentanalyse, der skal give et indblik i, hvor stor konkurrencen er for de søgeord, vi forventer vil være relevante i forhold til jer. Vi kigger også på, hvad det vil kræve at tilpasse/optimere på hjemmesiden, og ikke mindst hvor omfattende en linkprofil vi skal planlægge at opbygge for at opnå topplaceringer på Google.

Ved at gå ind og kigge på jeres konkurrenter har vi også en mulighed for at finde mulige huller i deres SEO-strategi, som vi kan bruge til hurtigere at drive relevant trafik til jeres site. Planen her er, at komme smartest i mål med jeres SEO-optimering med bedst muligt udbytte.

Søgeord med købssignaler konverterer bedre

Når vi arbejder med søgeordsanalyse er vi meget opmærksomme på, hvilke købssignaler et søgeord har. Et søgeterm med et købssignal indikerer nemlig, hvor langt henne i en købsproces, kunden er.

En person, der søger efter “fjernsyn” er ikke nødvendigvis klar til at købe et fjernsyn. Måske leder vedkommende bare efter en streamingtjeneste eller bare et billede af et fjernsyn. Søges der derimod efter “Nyt panasonic tv 60 tommer tilbud”, så er der langt større sandsynlighed for, at brugeren overvejer et køb.

Derfor kan det være en god ide at målrette en SEO-indsats mod søgeord, der består af flere ord. Jo mere specifik en bruger er på, hvad vedkommende leder efter, jo større sandsynlighed er der for, at brugeren er længere henne i købsprocessen. Og her er det vigtigt få ham forbi din side med dit produkt.

Arbejdet med købssignaler i søgeord forbedrer dine chancer for konvertering og flere salg.

Teknisk SEO-optimering

Teknisk SEO handler om at optimere selve hjemmesiden, som ofte er relateret til sitets kodning. Her bliver der altså arbejdet med teknikken og opbygningen bag en hjemmeside, som umiddelbart er usynlig, men som i virkeligheden har stor indflydelse på sidens performance, og derfor ofte påvirker en besøgendes brugeroplevelse.

Image
Image

Et godt fundament er vigtig - ikke kun for et hus

Når Google skal vurdere om din side er relevant at vise i deres søgeresultater, så tæller faktorer som brugervenlighed, hastighed, optimering, kodekvalitet og mobiloptimering også med i deres ranking faktorer.

Vi anbefaler derfor, at der bruges tid på at tilrette sitet så meget som muligt, da det øger chancen for succes i det videre SEO-arbejde og den efterfølgende kundekonvertering.

Teknisk SEO-opgaver vi typisk kigger på

HTML opbygning

Google bruger HTML-strukturen på en hjemmeside til at indsamle ekstra information om din side. Vi sikrer derfor, at opbygningen er udført korrekt, så page titles, metabeskrivelser, alt-tekster, H1, H2 etc er sat korrekt.

Struktureret data

Ved at indsætte Schema Markup (Schema.org) hjælper vi søgemaskinerne til hurtigt at gennemskue, hvilke informationer på websitet, der er vigtigst. Struktureret data giver også mulighed for visning af rich snippets i søgeresultaterne, som giver de besøgende en mere detaljeret beskrivelse af dit site, når de finder dig på Google.

Hastighedsoptimering

Hastigheden af dit site er ikke kun vigtig som en ranking faktor for Google, men i den grad også for dine besøgendes oplevelse af dit site. Her slår vi to fluer med et smæk: Vi forbedrer brugeroplevelsen og giver samtidig Google tilskyndelse til at vise dit website i søgeresultaterne.

Intern linkbuilding og
menu-struktur

Det er vigtigt at have en optimal intern linking og menu-struktur, da det giver Google og dine brugere en bedre forståelse for, hvilke sider af din hjemmeside, som du finder vigtigst, og hvordan dit website hænger sammen. Det forbedrer brugeroplevelsen og giver Google en ide om, hvilke sider den skal prioritere i søgningerne.

Mobiloptimering

Over halvdelen af al internettrafik til hjemmesider kommer i dag fra mobile enheder. Derfor er det vigtigt for dine brugere, at de kan tilgå din hjemmeside lige så engageret og gnidningsfrit, som hvis de sad foran deres computer. En mobilvenlig hjemmeside er derfor et must, for Google vægter brugervenlighed højt, når de vælger hvilken side, de skal fremhæve i deres resultater. En hjemmeside der ikke er mobiloptimeret, er ikke brugervenlig, og derfor påvirker det ens SEO-indsats negativt.

Sikkerhedsoptimering

De fleste ved i dag, at online sikkerhed skal tages alvorligt for at undgå datatab og misbrug. Derfor er det ikke kun vigtigt for dine brugere, at de ved at din side er sikker, det er også endnu en ranking faktor til Google om, at du tager dine brugere seriøst. Derfor sikrer vi, at siden altid har en krypteret forbindelse i form af en SSL-forbindelse.

Indholdsoptimering:
Også kaldt content optimering eller onsite seo

Google forsøger konstant at levere præcist det indhold, som deres brugere søger efter. Deres algoritme kigger i stigende grad på kvaliteten af indholdet på siderne og vægter brugervenlighed og relevans højt. Derfor er det oplagt, at kigge på indholdet på din hjemmeside eller webshop. Vi gennemgår al tekst- og billedmateriale for at se, om der er steder, hvor vi kan søgeoptimere. Det er denne del af arbejdet, der kaldes indholdsoptimering eller content optimering.

Der er to mål med indholdsoptimering, der oftest hænger uløseligt sammen. Når du optimerer dine siders tekst og visuelle udtryk, så det står skarpt og lækkert, skaber du værdi for dine besøgende. Det betyder, at de er mere tilbøjelige til at bruge mere tid på dit site og besøge andre undersider end den de landede på. Det giver Google et signal om, at de havde succes med at sende brugeren hen på en relevant side for netop den søgning. Og det sender et positivt signal tilbage til Google om, at din side leverer gode resultater.

Image

Godt indhold skaber værdi for dig og dine besøgende

Har du lavet et website eller en webshop, som dine brugere finder interessant, bruger tid på og vender tilbage til, så sender du et positivt signal til Google om, at dit site er relevant. Det belønnes i søgeresultaterne.

Eftersom Google lever af at leverer relevant indhold, når der søges på deres platform, så lever de også af tilfredse brugere. Tilfredse brugere kommer nemlig igen, og her har Google så mulighed for at vise dem de annoncer, som de tjener deres penge på. Derfor er det kun i Googles interesse at vise godt og relevant indhold. Det er vi meget bevidste om, når vi laver SEO.

Linkbuilding: En vigtig del af SEO

Links er vigtige, fordi de af Google bliver set som en slags anbefaling af dit website, og Google bruger dem derfor til at måle, hvor relevant din side er, og til at vurdere hvilken ranking i søgeresultaterne, din side kan opnå.

Man skal derfor aldrig undervurdere, hvilken effekt en god linkbuilding-strategi kan gøre for ens SEO- arbejde, og i sidste ende for din virksomheds bundlinje.

Når resten af SEO-strategien er implementeret og optimeret, er korrekt udført linkbuilding ofte det sidste skub, der skal til for at indtage side 1 på Googles i søgeresultater.

Image

Vores arbejde med linkbuilding

Vores linkbuilding indsats består af 3 faser: Analyse, eksekvering og opfølgning.

Analysefasen begynder med at fastlægge dit websites nuværende indkommende links, så vi har et udgangspunkt at arbejde ud fra. Derefter undersøger vi dine konkurrenter på markedet for at vurdere, hvor vi skal lægge den nødvendige indsats for at komme i mål.

Når vi ved, hvor vi står og hvad der skal laves, så eksekverer vi på selve linkbuildingen, og her arbejder vi målrettet på at skaffe relevante links og i den rette mængde.

Naturligvis laver vi en opfølgning af hele forløbet for at kunne dokumentere for os selv og jer, at vi har opnået den aftalte mængde links og relevans.

Pakkeløsninger

Kontakt Henrik Verwohlt på 71990360 eller hvis du har brug for sparring til din ide eller har spørgsmål til vores løsninger.
Henrik Verwohlt - W360

SEO BASIC

DKK 4.000,- / måned

Løsning til den lokale virksomhed, der ønsker bedre eksponering i lokalområdet

  • Forventet ekstra trafik 10-20%

SEO STANDARD

DKK 8.000 / måned

Løsning til den nationale virksomhed, der ønsker bedre eksponering på nationalt niveau

  • Forventet ekstra trafik 30-40%

SEO LARGE

DKK 12.000,- / måned

Løsning til den internationale virksomhed, der ønsker bedre eksponering globalt

  • Forventet ekstra trafik 50-60%

Lad os tage en snak

Ring til os på tlf: +45 71 990 360  eller skriv til os på

Skal vi kontakte dig?